söndag 6 maj 2007

Styrelse möte :D

nu i helgen har jag vart på styrelse möte för norra ua (http://norra.ungaallergiker.se) så nu har vi planerat en massa skoj saker :D (mellan 7 och 29 och allergisk och/eller har astma bli medlem på http://ungaallergiker.se ;) )

nu har jag bestämt att jag ska bli bra i skolan^^ vi får se hur de går :) än så länge går de bra ^^ jag har pluggat som en tok på ekologin så nu tror jag att jag fattar fast jag missa dom 5 första lektionerna... oxå har vi ju kemi prov på tis (ekoloki på tors) men det känner jag att jag har ganska bra grepp om :) och tyska på tis har vi oxå... har inte ens skrivit in dom i glosboken än ... men jag har dom ju i en annan bok... men jag får väl rå plugga imorron efter skolan... oxå ska man ju hinna me att springa så man inte blir ner rullad i rullen eller får bena vaxade me silver tejp :S ;p oxå har vi so prov v.21 på rommarna typ BLÄ!! sånt fasnar inte så får og börja redan nu på de oxå...


nu har man kommit på att man är kär oxå <3

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Blogger padriac the prince sa...

Är min lilla gosnos kär ? I veeeem`Pussar och älskinghet! PUuuuuss

7 maj 2007 kl. 07:48  
Anonymous Anonym sa...

Jaha.. vem e lilla rara linada kär i då?? :) <3<3<3<3<3

7 maj 2007 kl. 08:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida