fredag 18 maj 2007

VI elsker dette landet....

Igår var jag och olsson i norge :D vi tog nabon in till trondheim för att fira norges stora dag :D det tog ca en timma för oss att hitta till rätt gata ^^ vi ville fråga vägen men vi visste inte vad vi skulle fråga om^^ kvällen innan resan till norge så HJÄLP jag har ont i halsen!! gjorde eukalyptus-te och knarkade strepcils^^ men baske mig så gick inte halsontet bort och satt kvar i halsen morgonen där på + att jag fick feber senare på dagen.. men vi hade kul ändå jag tog en ipren och det blev mycket bättre :D vi köpte skit fula hattar ^^ jag köpte en gris & olsson en ko ;) kan lägga upp en bild på min gris nu men kon får ni se senare när jag orkat lägga in bilderna på datan ^^








där är altså min snygga gris hatt ;)




när vi sedan skulle hem så gick det lätt att hitta till stationen( OTROLIGT!!!!! ) på stationen så hittade vi små fula hästar som goggels för er som kommer ihåg dom ^^



här är dom über snygga hästarna!! lite dålig skärpa kanske...

oxå fick man så här snygga kort me.. grr på dom står det hur snygga, snabba och smarta dom är ^^

gullälsklingen<3

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Varför skriver du aldrig?? denna blogg skulle du ju hålla igång!!

Fy fy linda du måste hålla vad du lovar!!(säger men så??!)

Puss och kram

14 juni 2007 kl. 02:41  
Blogger padriac the prince sa...

Ja förtusan Linda, skriv. Du skulle ju faktiskt hålla den hrärbloggen uppe

Snälla! / pussar och kramar <3

17 juni 2007 kl. 08:33  
Blogger Martina sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

3 augusti 2007 kl. 10:42  
Anonymous Anonym sa...

Hörru dum nu måste du faktiskt skriva!! Gissa varför?! Jag utmanar dig på Harry Potter quiz!!

Kolla in min blogg så kommer du att fatta mer när du läst mitt inlägg om Harry Potter .. Svara bara ^_o

Kraaam och gå in på www.wannabejapan.blogg.se

10 augusti 2007 kl. 11:22  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida